Monday, September 14, 2009

Selamat Hari Raya

Saya mengambil kesempatan ini ingin memohon jutaan kemaafan yang tak terhingga di atas semua kesalahan saya samada tersinggung atau tersalah kata kepada semua terutamanya teman-teman di Jabatan Fizik, Persatuan PjMUM dan Kesatuan KKAUM, sebagai manusia yang serba kekurangan dari tutur bicara yang kurang menyenangkan atau perlakuan, maaf zahir dan batin dipohonkan. Kepada teman yang sentiasa memberi sokongan melayari blog saya ini, saya ucapkan ribuan terima kasih. Tidak lupa juga kepada teman-teman yang mengirimkan kad hari raya, terima kasih banyak-banyak diatas ingatan kalian.

Kepada mek t, aris, lela, amir, aida, azman, saniah, khairi, kak minah, zati, noren, din, mie serta kawan-kawan rapat, saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri.

Mata kadang salah melihat,
Mulut kadang salah berucap,
Hati kadang salah menduga,
Maafkan segala kekhilafan yang pasti ada,

Zainal-kenangan bersamamu tetap dalam ingatan hingga ke akhir hayat...

No comments: