Tuesday, December 23, 2008

Mesyuarat JLTM

Seramai 96 orang Pembantu Makmal yang masih belum lagi mengikuti Program Peralihan kata Ketua Unit Latihan, Bahagia Sumber Manusia, Puan Robaayah Mohd Ghazali didalam mesyuarat Jawatakuasa Latihan Teknologi Makmal yang telah diadakan di Bilik Mesyuarat, Pejabat Dekan, Fakulti Sains yang telah dipengerusikan oleh Profesor Dr. Rauzah Hashim. Hadir sama, Encik Shahrizamshazlin Abd Rahim, Penolong Pendaftar, Unit Latihan, Bahagian Sumber Manusia, Universiti Malaya, Professor Dr. Zanariah Abdullah, Ketua Jabatan Kimia serta wakil-wakil dari jabatan.

Persatuan Juruteknologis telah diketuai oleh Presiden, Encik Gopal Krishna, Naib Presiden, Encik Zainal Aris, Setiausaha Kehormat, Puan Kalai Selvi, Penolong Setiausaha Kehormat, Tuan Haji Haron Mohd Salleh, Pengarang Kehormat, Encik Azman Mat Nor, Encik Thomas Verghese serta Encik Azhar Arshad.

Pada Program Peralihan pertama, seramai 59 calon telah lulus sepenuhnya dan telahpun menjawat jawatan Penolong Pegawai Sains, Program Peralihan ke 2 pula, seramai 48 calon telah dan 4 lagi calon gagal.

Mesyuarat JLTM telah membincangkan keputusan peperiksaan Program Peralihan, mengenalpastikan keperluan jawatan Penolong Pegawai Sains di Fakulti serta penempatan ditempat yang bersesuai penjawat serta perbincangan berkaitan pemohonan untuk tahun 2009 hingga 2011 kekosongan jawatan yang diperlukan di Fakulti dan Jabatan.

.......................................
zainal-suasana hangat tapi terkawal

No comments: