Tuesday, December 23, 2008

Mesyuarat KKAUM

Mesyuarat Exco pertama selepas mesyuarat Agong pada bulan September telah diadakan pada 23hb Disember 2008. Hari ini, dua mesyuarat telah saya hadiri. 9.00 pagi tadi, mesyuarat Jawatankuasa latihan Teknologi Makmal di Fakulti Sains. Petang pula menghadiri mesyuarat Kesatuan Kakitangan Am Universiti Malaya.

Dipengerusikan oleh Tuan Haji Hussin Mohd Yasin, Presiden KKAUM. Isu-isu yang hangat dibincangkan didalam perkara-perkara berbangkit merupakan isu yang begitu menarik minat ahli-ahli Exco. Saya sebagai Pengerusi Jawatankuasa Kecil Pengurusan Harta menjadi sasaran utama terutamanya berkaitan pengubahsuaian Apartment KKAUM di Port Dickson. Maklum sajalah, berkaitan peruntukan kewangan yang dikeluarkan.

Sejak saya dilantik menjadi Pengerusi menjaga harta KKAUM, misi saya yang utama adalah memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada ahli-ahli KKAUM dan bertanggungjawab diatas kepercayaan yang telah diberikan. Penambahbaikan Apartment merupakan tugasan yang perlu saya dahulukan disebabkan terlalu banyak komen-komen yang saya terima. Peralatan rosak, kelengkapan yang tidak mencukupi, tidak selesa, kotor dan sebagainya.

Alhamdulillah, semuanya telah saya atasi. Berulang alik dari Kajang ke Port Dickson telah menjadi rutin mingguan. Tanpa mengira wang ringgit, tenaga serta kadang-kadang hingga lewat malam meninggalkan keluarga dirumah. Hati merasa puas setelah semuanya berjalan dengan baik. Kepada teman-teman seperjuangan, terima kasih diatas dorongan dan kata-kata semangat.

.............................
zainal-keikhlasan penting bila diberi kepercayaan.

No comments: