Monday, June 15, 2009

SKETMA KE 9, UTM, Skudai, Johor



Sketma ke 9 telah melabuh tirainya pada hari ini, 10hb Jun 2009. Tahniah diucapkan kepada Persatuan Juruteknologis Makmal Universiti Teknologi Malaysia, Skudai. Telah dirasmikan oleh Naib Canselor UTM, Prof. Dato' IR Dr Zaini Bin Ujang.

Didalam perasmian tersebut beliau mengatakan melalui seminar ini agar para peserta dapat meningkatkan kreativiti dan menambahkan lagi pengetahuan selain berkongsi kemahiran dalam sains dan teknologi agar dapat dimanfaatkan dalam membantu aktiviti pengajaran dan pembelajaran serta penyelidikan sejajar dengan keperluan organisasi seterusnya negara bersesuaian dangan tema seminar ini iaitu ' Kecemerlangan Makmal: Cabaran Masa Kini Dan Prospek Masa Depan'.

Sementara itu Pengarah SKETMA KE 9, Encik Ayob Bin Jabal semasa ucapan aluan-aluannya berharap dapat menonjolkan lagi kepakaran dan kemahiran staf sokongan teknikal makmal kepada masyarakat bagi keperluan bagi membantu penyelidikan yang akan menjadi landasan semai bakti pengamal sains dalam mencapai aspirasi pembangunan Negara
................
zainal-disangka jurufoto penganjur

No comments: