Saturday, June 27, 2009

Kebetulan berada disini..





Saya bukan pandai berpolitik. Berpolitik samada di luar, di Kesatuan, di Persatuan apatah lagi berpolitik di Tempat Kerja. Tetapi saya tidaklah sejahil yang disangka.

Gambar-gambar yang saya rakam diatas merupakan tempat-tempat yang menjadi 'kontroversi' di Negeri Perak iaitu berhampiran dimana Mesyuarat Kongres CUEPACS berlangsung. Sebenarnya gambar yang saya rakamkan itu secara kebetulan semasa bersarapan disalah sebuah restoran berhampiran.

Saya mengikuti perkembangan Politik Negeri Perak hanya dari Internet. Melayari Blog-blog yang hebat-hebat bagi menambah pengetahuan am. Saya pun tidak berapa faham sangat perjalanan politik-politik ni tetapi bila di aju soalan-soalan, siapa Presiden, siapa Pengerusi parti-parti yang ada di Malaysia, rasa-rasanya saya boleh menjawapnya.

Tidak kiralah dari UMNO ke, MCA ke, MIC ke, DAP ke, PKR ke, PPP ke, PAS ke dan banyak lagi parti-parti di Malaysia ni. Kalau di Sabah dan Sarawak, saya agak pening sikit dan payah sikit nak jawap.

Berbalik pada gambar-gambar diatas, kalau dulu saya hanya dapat melihatnya di blog-blog tetapi pada 27hb Jun 2009, saya sendiri dapat merakamkannya.

zainal-hanya mengundi setiap 5 tahun sekali.

No comments: