Wednesday, July 1, 2009

I'M 44 now! My girl 8 years old





1hb Julai merupakan tarikh sama kelahiran saya dan anak perempuan saya, Hazlen Zazulia. Hari ini, kedua-duanya menyambut ulang tahun kelahiran tetapi ditempat yang berbeza. Saya diraikan di pejabat manakala anak perempuan saya disekolahnya. Walaupun berbeza tempat menyambutnya tetapi ingatan tarikh itu tetap bersama.

Terima kasih teman-teman sepejabat diatas ingatan hari lahir saya yang ke 44. Terutamanya kepada Mek T dan yang seangkatannya. Terima kasih diatas 'sponsor' kek yang sedap tu. Tahun depan buat lagi ye...

Peristiwa penting 1hb Julai 2009 pada hari ini:

1. Kehadiran masuk ke pejabat dan pulang kakitangan Universiti telah menggunakan attandance.um.edu.my mulai hari ini menukarkan yang lama, lms.um.edu.my.

2. Berkuatkuasanya tarikh perlaksanaan kenaikan pangkat pekerja yang berkhidmat 15 tahun dan lebih yang telah diumumkan oleh Kerajaan.

3. Saya dan anak perempuan diraikan ulang tahun kelahiran di tempat yang berbeza tidak seperti tahun lepas.

4. Mendapat hadiah utama (Milk Pot) cabutan bertuah semasa jamuan kakitangan sokongan di pejabat saya. Mungkin rezeki bertambah murah atau secara kebetulan.

5. Merupakan sambutan hari jadi saya yang julung kali kepada saya sepanjang berkhidmatan di Jabatan Fizik diadakan sempena tarikh hari ini.

6. Kakitangan Sokongan bergambar beramai-ramai bersama Ketua Jabatan cetusan idea saya.
7. Genap setahun saya di jawatan sekarang.

zainal-terima kasih atas prihatinnya teman-teman.

No comments: