Thursday, July 23, 2009

Triple Meeting



Tiga mesyuarat saya hadiri untuk hari ini saja. Pukul 10.30 pagi bertempat di Bilik Mesyuarat 1, Pejabat Dekan Fakulti Sains, Prof. Dr. Mohd Sofian Bin Azirun, Dekan Fakulti Sains telah mempengerusikan mesyuarat sambil dibantu Prof. Dr. Kurunathan A/L Ratnavelu, Timbalan Dekan (Perbangunan) membincangkan penambahbaikan laman web Fakulti dan langkah-langkah yang perlu dilakukan oleh pengendali laman web jabatan.

1.00 ptg hingga 2.00 ptg pula mesyuarat khas Persatuan Juruteknologis Makmal membicarakan persiapan bagi mengadakan mesyuarat agung kali ke 15 yang akan diadakan pada 6hb Ogos 2009. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar setelah pembahagian tugasan yang telah saya berikan kepada setiap ahli jawatankuasa. Resolusi berkaitan kelonggaran menjadi ahli dan penukaran nama jawatan telah di persetujui untuk dibawa dalam mesyuarat agung nanti.

2.00 ptg terus bergegas semula ke Pejabat Dekan untuk mesyuarat Jawatankuasa latihan Teknologi Makmal yang telah dipengerusikan oleh Profesor Dr Rauzah Hashim. Agenda tertumpu kepada keputusan peserta Program Peralihan Tahap 1 Sesi 1 dan persetujuan bermulanya pembelajaran untuk Tahap 1 Sesi 2. Jadual yang telah saya cadangkan kepada ketua penyelaras telah diterima pakai.

Zainal-Pengerusi JLTM telah memberikan kepercayaan penuh…

No comments: