Saturday, July 11, 2009

Backdrop dalam tugasan pertama

Lakaran ‘Backdrop’ yang telah saya bina bagi tugasan yang diberikan oleh Timbalan Presiden KKAUM, Encik Ikmal untuk Majlis Makan Malam KKAUM bagi meraikan pesara yang akan diadakan di Hotel Holiday Villa, Subang Jaya pada 8hb Ogos 2009.

Saya bukan pakar dalam bidang cipta mencipta ni tetapi disebabkan tugasan yang telah diberi, kenalah bertanggung jawab. Puas memulas idea. Akhirnya inilah hasil lakaran yang telah memuaskan hati. Mencari idea dari jam 8 malam hingga menjelang 2 pagi (9hb Julai). Inilah hasil yang saya dapat dan tidaklah yang terbaik.

Tema biru, merah dan kuning yang saya gunakan dalam backdrop tersebut adalah bagi melambangkan kombinasi warna logo Universiti Malaya dan logo KKAUM. Betul ke? Ya kot….(minta Tuan Ramlan Sulaiman, teman saya bagi komen kalau beliau tersesat dalam blog saya ni).

zainal-bolehlahhh.

No comments: