Thursday, August 20, 2009

Mesyuarat Persidangan Kebangsaan Kepimpinan, GAKUM

Tak tahu apa peranan saya dalam mesyuarat yang berlangsung pagi ni. Sebagai memenuhi komitmen saya awal-awal lagi dah bertolak dari rumah. Universiti Kebangsaan Malaysia merupakan tempat dimana mesyuarat berlangsung. Dalam surat sepatutnya diadakan di Bilik Mesyuarat Senat tetapi di tukar disaat akhir ke Bilik Majlis, Bangunan Canselori.

Ini merupakan kali pertama saya 'menyibukkan diri' dalam aktiviti GAKUM. Mesyuarat telah dipengerusikan oleh YM Ku Azmi Ku Ibrahim selaku Setiausaha Gabungan Setiausaha Kehormat Kesatuan Kakitangan Universiti Malaysia (GAKUM) dan juga merupakan Timbalan Setiausaha Agung III, CUEPACS.

Mesyuarat yang berlangsung bagi membincangkan peranan yang perlu dilakukan oleh semua pengerusi jawatankuasa kecil untuk Persidangan Kebangsaan Pengurusan Kepimpinan anjuran bersama Akademi Kepimpinan Pengajian Tinggi (AKEPT) Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia yang akan diadakan pada 25 hingga 27 Oktober 2009 bertempat di Hotel Grand Season, Kuala lumpur.

Saya telah diberikan tugasan dibawah Jawatankuasa Publisiti dan Seranta. Tugasan pertama saya telah lakukan semasa mesyuarat sedang berlansung, membina blog bagi tujuan menyebarkan maklumat kepada semua.
Alhamdulillah tugasan yang diberikan sempat saya lakukan. Untuk link sila ke:
http://pkpk-gakum.blogspot.com/


zainal-terima kasih diatas kepercayaan yang diberi....

No comments: